Wednesday, December 30, 2009

Salam 2010

Lagi dua hari tahun baru nak menjenguk. Cepat rasanya masa berlalu.. Insyirah pun dah nak masuk 5 bulan. Lagi sebulan kena masakkan makanan untuk dia dah. Memang bahagia betul rasanya ada anak ni.

Harapan aku agar dalam hidup ni akan ada perubahan. Aku nak merasa ada kereta, rumah, kebebasana kewangan... Dan paling utama nak sediakan segala yang terbaik untuk permata hati aku, Insyirah..

InsyaAllah segala persiapan untuk mulakan perniagaan dah ada. Cuma aku kena bergerak dan mulakan. Aku kena gigih berusaha, kerja kuat, tak putus asa dan kuat semangat. Biar apapun cabaran yang datang aku tak boleh kalah dan mengalah, aku kena lawan.

Kepada semua kawan-kawan, selamat tahun baru 2010. Semoga kita sama-sama mendapat keredhaan Allah, keberkatan dan kejayaan. Dan semoga kita menjadi hambaNya yang lebih taat insyaAllah..

SELAMAT TAHUN BARU 2010